do 6 mjesečnih rata bez kamate Pogledaj više

Pon-Pet od 9h - 18h i Sub od 9h - 15h

na teritoriji BIH za sve poružbine u vrijednosti preko 99 KM

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

Imamo nova pravila i uslove korišćenja

Pretraži sajt
INOVACIJAMA PROTIV ZAGAĐENJA: ADIDAS U BORBI ZA BOLJU BUDUĆNOST
Ecovision
08.12.2021.
Ecovision

INOVACIJAMA PROTIV ZAGAĐENJA: ADIDAS U BORBI ZA BOLJU BUDUĆNOST

08.12.2021.

Svijet u kome živimo i jedini koji imamo, suočava se sa ogromnim problemom zagađenja. Plastični otpad je svuda oko nas, a to dokazuje i činjenica da se više od 350 miliona tona plastike proizvede svake godine. Ako nastavimo da se krećemo u ovom smjeru, istraživanja pokazuju da imamo tačno 10 godina prije nego što dođemo do tačke sa koje više nema nazad. Vrijeme je da se preduzmu novi koraci u borbi za očuvanje planete, a brend adidas je jedan od pionira u toj misiji. 

Industrija mode ima veliki uticaj na ekosistem, kako korišćenjem materijala koji nisu biorazgradivi i koji trajno zagađuju okolinu, tako i emisijom štetnih gasova koji se koriste u procesu proizvodnje. Upravo je to bila polazna tačka čuvenog njemačkog brenda da započne svoju transformaciju. Još 1989. godne uveli su prvu ekološki motivisanu promjenu u svoje poslovanje - zabranjena je upotrijeba tzv. SF6 gasova koji su jedan od najvećih neprijatelja ozona. Iz brenda sa tri crte ističu da održivost vide kao maraton, a ne kao sprint, a oni već pune 32 godine trče ovu trku i ne planiraju da stanu.

Tokom ovog dugog niza godina, adidas je unio promjene u procesu proizvodnje, pakovanja i transporta. Upotreba prirodnih i recikliranih materijala, novi dizajn pakovanja, upotreba biogoriva u transportu, samo su neke od stvari koje omogućavaju drastično smanjenje emisija štetnih gasova i doprinose očuvanju planete. Osim toga, brend se obavezao da do 2024. godine pređe na upotrebu 100 odsto recikliranog poliestera, zatim da smanji emisiju štetnih gasova za 30 odsto do 2030. godine, dok do 2050. adidas nastoji da kao kompanija postigne klimatsku neutralnost.

Na putu ka očuvanju životne sredine svaki korak je važan i sve se računa! Zato adidas već više od pola decenije sarađuje se organizacijom Parley For The Oceans koja se zalaže za očuvanje okeana, prije svega za smanjenje plastike koja se može u njima naći. Saradnja je iznjedrila majice, čarape i druge komade sportske opreme, a u 2020. godini proizvedeno je 13 miliona pari patika od Parley okeanske plastike.

Gomilanje plastike u prirodi je veliki problem, ali inovacije koje adidas uvodi u proizvodnju su dio rješenja. Ne treba budućnost prepuštati slučaju i svako od nas treba već danas da napravi male promjene koje mogu imati veliki uticaj. Izbacivanje plastike za jednokratnu upotrebu, pametno razvrstavanje otpada, edukacija, reciklaža, kupovina proizvoda od prirodnih materijala, samo su neki od načina da damo svoj doprinos za čistiju i zdraviju planetu.

Priključite se našem EcoVision pokretu i budite dio pozitivne promjene. Sačuvajmo životnu sredinu zajedno!

Kompletnu EcoVision ponudu možete pronaći u našim prodavnicama i online.

Sport Vision tim

Slični članci

12.
Apr.
Ecovision
Još jedna u nizu aktivnosti koje Sport Vision sprovodi u cilju zaštite životne sredine, uspješno je realizovana.
14.
Oct.
Ecovision
Da li dovoljno vodimo računa o planeti na kojoj živimo?
06.
Sep.
Ecovision
Sport Vision kompanija je podržala Banjalučku desetku za čist vazduh u jednom zajedničkom cilju, a to je očuvanje okoline.
21.
Apr.
Ecovision
Planeta na kojoj živimo je nevjerovatno mjesto, ali joj je potrebna naša pomoć da bi napredovala i da bismo imali zdravu okolinu za sve nas.
11.
Jan.
Ecovision
Otkrivamo vam četiri korisna savjeta koja mogu doprinijeti smanjenju zagađenja i našoj viziji zdrave budućnosti.
15.
Nov.
Ecovision
Kao kompanija koja već godinama pruža doprinos zaštiti i očuvanju životne sredine, Sport Vision je ove godine uz podršku Ministarstva za prosto...
12.
Oct.
Ecovision
Move to Zero je putovanje na koje je brend Nike krenuo sa ciljem dostizanja nulte količine ugljenika i otpada. Kampanja je pokrenuta sa jedinstvenim ciljem -...
24.
Sep.
Ecovision
U svijetu koji se ubrzano mijenja, nije lako skrenuti pažnju na teme koje su od neizmjerne važnosti za sve nas.