POVRAT ROBE

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24 sata od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 055/490-400 ili nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu onlineshop@sportvision.ba i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavjestićemo vas o daljem postupanju.

Zamjenu artikla možete obaviti u dogovoru sa našim prodavcima. Roba mora biti neoštećena i upakovana u svojoj originalnoj ambalaži sa etiketom. Zapakovanu robu vraćate nama putem brze pošte na adresu koju dobijete od naših prodavaca o svom trošku. Po prijemu artikla provjeravamo da li je artikal neoštećen, te vam šaljemo zamjenu o našem trošku.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice. Robu zajedno sa fiskalnim računom i popunjenim reklamacionim listom treba da pošaljete na adresu sa koje je paket i došao.

Povrat robe vršimo u roku od 7 dana od prijema pošiljke.  

POVRAT SREDSTAVA

Povrat sredstava za robu plaćenu pouzećem vraćamo uplatom na bankovni račun kupca. Povrat sredstava dogovarate sa našim prodavcima, a putem maila  onlineshop@sportvision.ba nam dostavljate broj tekućeg računa na koji ćemo izvršiti povrat sredstava.

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Sport Vision Online Shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.