DVA NAČINA PLAĆANJA

pouzećem i platnim karticama

BESPLATNA ISPORUKA

za sve porudžbine na teritoriji BiH.

Pogledajte više

Najčešća pitanja

POTREBNA VAM JE NAŠA POMOĆ?

POZOVITE NAS NA 055/490-400 ILI NAM PIŠITE 

 

Proces poručivanja je vrlo jednostavan. Poručivanje se vrši na sajtu u nekoliko koraka. Odaberete željeni proizvod, kliknete na potrebnu veličinu i dodate je u korpu. Potom kliknete na korpu na vrhu strane i pratite instrukcije na stranici. Popunite sva potrebna polja i na kraju kliknete na dugme Potvrdi narudžbu. Uputstvo za kreiranje porudžbine možete naći na našem sajtu ovdje

Minimalni vrijednost porudžbine je 30,00 KM.

Vaučer možete iskorisiti ukoliko ste registrovani i ulogovani na naš sajt. U korpi ispod poručenih artikala imaćete polje Unesi tiket, gdje unosite Vaš vaučer. Više o načinu kopovine možete pogledati ovdje

Artikle poručene putem Online prodavnice nije moguće mijenjati niti reklamirati u Sport Vision maloprodajnim objektima. Način zamjene artikla možete naći OVDJE, a način reklamacije artikla možete naći OVDJE.

Isporuka porudžbina moguća je isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine. U ovom trenutku ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije BiH.

Kuriri Euroexpressa (eksterna firma koja vrši dostabu robe za nas), pošiljke isporučuju na adresu isporuke u periodu od 8-16h. Više informacija možete pronaći OVDJE.

Ne brinite! Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozove Vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.

Isporuka se vrši svakim radnim danom u periodu od 8-16h. Za pojedine veće gradove, isporuka je moguća i subotom od 9-12h. Isporuka u manjim mjestima vrši se dva do tri puta sedmično.

Dan prije isporuke dobićete email na adresu koju ste ostavili prilikom poručivanja da naredni radni dan možete očekivati isporuku. Na dan isporuke kurir Euroexpressa će vas pozvati na telefon da dogovorite vrijeme isporuke. Isporuka je moguća samo radnim danima. Isporuka u manjim mjestima vrši se dva do tri puta sedmično.

Poručeni artikli se šalju sa različitih lokacija. Za jednu porudžbinu možete imati više paketa. Očekujete preostale artikle u narednim danima. 

Ukoliko poručene artikle nemamo na stanju, naši prodavci će vas o tome obavjestiti telefonom i emailom prije slanja pošiljke.

Plaćanje se može izvršiti  gotovinom, kuriru prilikom isporuke i bankovnim karticama jednokratno  u trenutnu kupovine.

Sva plaćanja će biti obavljena u konvertibilnim markama (BAM). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema važećem kursu Centralne banke. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primjnjuju operatori platnih kartica. Navedena cijena u konvertibilnim markama koja je navedena na sajtu je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do odstupanja od iste. 

Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Diners, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Poručene artikle možete zamjeniti. Kako to da učinite pogledajte OVDJE

Poručeni artikal možete reklamirati putem našeg Call centra na broj 055/490-400, ili pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu online@sportvision.ba. Više o načinu reklamacije pogledajte OVDJE

Moguće je zamjeniti artikal koji ste poručili za bilo koji drugi artikal iste, više ili niže cjenovne kategorije. Više o načinu zamjene pogledajte OVDJE.

Možete izvršiti povrat novca za kupljene artikle. Više detalja o tome pogledajte OVDJE

Pozovite nas na broj telefona 055/490-400 i mi ćemo poručiti za Vas.

Potrebno je da klinete na link Prijavi se u gornjem desnom uglu na vrhu stranice, a zatim link Zaboravili ste lozinku?. Nakon toga je potrebno da unesete e-mail adresu na koju  će Vam stići link za resetovanje lozinke.

Radno vrijeme korisničke podrške je radnim danima i subotom od 8h do 19h. Nedjeljom korisnička podrška ne radi.

string(0) ""