Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas pozovite nas telefonom na broj 055/490-400, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu online@sportvision.ba i opišete kakav problem imate.

Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 055/490-400, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu online@sportvision.ba i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. 

Ukoliko nismo u mogućnosti da procjenimo opravdanost reklamacije, potražićemo stručno mišljenje o opravdanosti zahtjeva od nadležnog instituta u Bosni i Hercegovini. Troškove vještačenja snosi Sport Vision online shop. Na osnovu rješenja nadležnog instituta izvršićemo dalje korake. Ovo rješenje dostavlja se kupcu u elektronskoj formi. 

Troškove vrćanja artikla snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.