do 6 mjesečnih rata bez kamate Pogledaj više
Veličine u CM |
---|
Prevucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu.
1. Nagazite papir tako da peta lagano dodiruje zid pozadi.
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjerite od zida do oznake.
3. Uradite isto za drugo stopalo i uporedite mjerenje sa našom tabelom veličina da biste dobili pravu veličinu.
Under Armour Charged Breeze 2 su muške patike za trčanje.
Ako tražite laganu, izuzetno prozračnu patiku za trčanje koja je podjednako osjetljiva koliko i izdržljiva - našli ste je. Lagan, prozračan mrežasti gornji dio obezbjeđuje optimalnu ventilaciju. Unutrašnji dizajn patika obezbjeđuje udobno pristajanje. Oblikovana čarapa oblikuje se na stopalo, eliminišući klizanje i pružajući idealnu udobnost pod nogama. Charged Cushioning® srednji đon koristi kompresijsko oblikovanu pjenu za vrhunski odziv i izdržljivost. Čvrsti gumeni đon sa strateški postavljenim podlogama za dodatnu izdržljivost u područjima sa visokim stepenom abrazije.
Specifikacija:
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Patike |
Pol | Za muškarce |
Namjena | Trčanje |
Brend | Under Armour |
Uzrast | Za odrasle |
Boja | Zelena |
kategorije | Footwear |
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcionisanje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke funkcije i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetioci komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Sport Visionu omogućuju web analitiku, tj. analizu upotrebe naših stranica i mjerenje posjećenosti, koju Sport Vision provodi kako bi poboljšao kvalitet i sadržaj ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetilaca kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i potakli ga na interakciju, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.