do 6 mjesečnih rata bez kamate Pogledaj više

Pon-Pet od 9h - 18h i Sub od 9h - 15h

na teritoriji BIH za sve poružbine u vrijednosti preko 99 KM

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru  Pogledaj više

adidas Graphic
Dječije čarape za trening
Šifra artikla:
(HN5736)
adidas

adidas Graphic

Spremni za osvježenje? Nova kolekcija je tu! Novi modeli, zanimlljivi koloriti, urbani krojevi, nove tehnologije i još mnogo toga krasi nove kolekcije svjetski poznatih brendova. Ponesite ih i prvi prošetajte najnovije trendove ulicama svog grada!

Prethodna cijena
29,00 BAM
Važeća MP cijena
29,00 BAM
Važeća MP cijena
29,00 BAM
Ušteda: 0,00 BAM
Obavijesti me o sniženju
  • XS
    XS
  • S
    S
  • M
    M
Količina: 1 Kom
2
1
Sačuvajte u listi želja
adidas GRAPHIC su dječije čarape koje dolaze u pakovanju od tri para. Dodajte malo zabave u fioku za čarape vaše djece. Bilo da se igraju u dnevnoj sobi ili sa drugarima u parku, ove čarape će im pružiti cjelodnevnu udobnost. Njihova mekana ranfla će pružiti dodatni komfor i podršku. Izrađene su od mješavine recikliranih i obnovljivih materijala. Specifikacija: Dječije čarape Tri para Elastična ranfla Mašinsko pranje.
Detaljnije

adidas GRAPHIC su dječije čarape koje dolaze u pakovanju od tri para.

Dodajte malo zabave u fioku za čarape vaše djece. Bilo da se igraju u dnevnoj sobi ili sa drugarima u parku, ove čarape će im pružiti cjelodnevnu udobnost. Njihova mekana ranfla će pružiti dodatni komfor i podršku. Izrađene su od mješavine recikliranih i obnovljivih materijala.

Specifikacija:

  • Dječije čarape
  • Tri para
  • Elastična ranfla
  • Mašinsko pranje

  • Karakteristika Vrijednost
    Kategorija Čarape
    kategorije Oprema
    Pol KIDS
    Namjena Trening
    Brend adidas
    Uzrast Za manju djecu (4-7 g.)

    adidas

    Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.

    Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.

    adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.

    Ostavite ocjenu
    Trenutno nema komentara
    Pomoć