DVA NAČINA PLAĆANJA

pouzećem i platnim karticama

BESPLATNA ISPORUKA

za sve porudžbine na teritoriji BiH.

POZOVITE NAS NA : 055/490-400

   

Novosti
25.07.2017.

NAPIŠI TRKAČKU PRIČU I OSVOJI ADIDAS NAGRADU

Trčite i posjedujete osobine kao što su upornost i istrajnost? Mi ćemo vam pomoći da probudite i vašu kreativnost. Želimo da čujemo baš vašu priču i motive koji vas tjeraju da pomjerate svoje granice u trkačkim pohodima. Napišite inspirativnu priču o trčanju kao načinu života i pogledu na svijet i skrenite pažnju  na značaj ovog sporta za vašu svakodnevnicu.

Pozivamo vas da nam kroz svoju ličnu priču na temu: „Kako je trčanje postalo sastavni dio mog života?“ prenesete dio inspiracije, motivacije, iskustava, poleta, osjećanja i ostalog što ste doživjeli kroz ovaj sport. Vjerujemo da vam ne nedostaje ništa od navedenog - zato sada izazivamo vašu kreativnost na ovu spisateljsku trku.

Takmičenje počinje 25. jula i trajaće do 3. avgusta 2017. godine u ponoć. Ovaj konkurs je namjenjen kako dugoprugašima, ultrašima, tako i trkačima amaterima. Osim toga, bitno je da ste državljani Bosne i Hercegovine.

Priču, čija dužina je ograničena na jednu stranu, formata A4, otkucanog teksta (maksimalno 1800 karaktera) pošaljete na e-mail adresu: adidastrkackiduel@sportvision.ba

Pobjednika proglašavamo 7. avgusta 2017. godine na Sport Vision fb i web stranici, kao i blogu „Trčim jer štrčim“, nakon odluke žirija koji čine:

- Sport Vision marketing tim

- adidas marketing tim

- Ultramaratonka i autorka bloga „Trčim jer štrčim“ – Sanja Kavaz.

Pobjednička priča, koju žiri ocijeni za najkreativniju i najinspirativniju, osvaja adidas opremu za trčanje (šorc i majicu).

Srećno i neka baš vaša priča bude inspiracija svim sadašnjim i budućim trkačima!

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

15.
Sep.
2020.
Novosti
Započinjemo jesenju sezonu, sa novim Champion i Ellesse kombinacijama, koje možete nositi i u dnevnim i u večernjim varijantama. Uz kombinacije ova dva brend...
13.
Aug.
2020.
Novosti
„You Can’t Stop Us“ kampanja je koja će definitivno obilježiti 2020. godinu. Pogledajte zašto je baš ona oduševila cij...
06.
Aug.
2020.
Novosti
Kompanija Sport Vision uvijek je kroz dinamične strategije brzo reagovala na tržišne zahtjeve te imala profesionalni odnos prema potrošači...
string(0) ""
string(0) ""