do 6 mjesečnih rata bez kamate Pogledaj više

Pon-Pet od 9h - 18h i Sub od 9h - 15h

na teritoriji BIH za sve poružbine u vrijednosti preko 99 KM

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru

Imamo nova pravila i uslove korišćenja

Pretraži sajt
SPORTISTI KAO ZAŠTITNA LICA VELIKIH BRENDOVA
Novosti
14.04.2020.
Novosti

SPORTISTI KAO ZAŠTITNA LICA VELIKIH BRENDOVA

14.04.2020.

Poznato je da veliki svjetski brendovi angažuju velike sportiste za svoje kampanje i zaštitna lica. Da li ste se ikada zapitali zašto je to tako i koje su benefiti koje brend ima od saradnji sa najpoznatijim sportistima? U nastavku vam dajemo odgovor kao i neka od najpoznatijih svjetskih imena koja imaju saradnju sa velikim brendovima.

Jedan od razloga je svakako taj da su sportisti najprikladniji za promociju određenih proizvoda, jer ostavljaju utisak da je njihov fizički izgled rezultat vježbanja u toj obući/odjeći. Međutim, najvažniji razlog jeste kapitalna marka, tj. vrijednost koju kompanija realizuje iz proizvoda prepoznatljivog imena.

Tako je LeBron James 2012. godine zaradio 15 miliona dolara od Nike-a, a Nike  je prodao potpisane LeBron patike za košarku u ukupnoj vrijednosti preko 100 miliona dolara,  samo u Sjedinjenim Državama. Isto tako, jednako je čuvena i popularna i Nike Basketball kolekcija sa potpisom i imenom slavnog košarkaša Kobe Bryanta.

Nike kao jedan od najpoznatijih brendova širom svijeta  sponzoriše najistaknutije sportiste. Da li ste znali da Nike godišnje ulože više od 6 milijardi dolara u sponzorstva i angažovanje sportista u marketinške svrhe? Napraviti listu sportista koje ovaj brend sponzoriše gotovo je nemoguće. Tu su sportisti iz cijelog svijeta i različitih sportova. Navodimo vam samo neke od njih: Cristiano Ronaldo, LeBron James, Neymar, Rafael Nadal, Tiger Woods, Blake Griffen, Rori Mcllori...  

Ništa drugačije nije ni kod ostalih brendova.

Za kolekcije, kao što su čuvene Nemeziz ili James Harden, adidas je angažovao neke od najboljih sportista na svijetu i iskoristio njihov nevjerovatan influens. Najbolji fudbaler na svijetu, Lionel Messi je ubjedljivo najvažniji u adidas redovima, jer sa njim kompanija ima potpisan doživotni ugovor u marketinškoj saradnji. Koliko je jaka njihova saradnja govori i činjenica da Messi-ev Twitter nalog uređuje adidas marketing tim. Pored Messija, navodimo vam i druge sportiste koje su zaštitna lica brenda: James Rodriguez, Mesut Ozil, Pogba, Dibala...

Reebok je bio partner sa nekim od najtalentovanijih svjetskih sportista i poznatih ličnosti, još 90-ih, kada su uspostavili saradnju sa golmanom Grega Normana i izbacili Greg Normand kolekciju.  Kroz godine Reebok je pokrenuo mnoge kampanje u kojima su učestvovali ne samo vrhunski sportisti, već i ikone muzike i filma. Neke od planetarno popularnih muzičkih zvijezda, sa kojima je Reebok imao saradnju su  50 Cent, Puff Daddy i mnogi drugi.

Slični članci

11.
Dec.
Novosti
Nova kolekcija jakni i prsluka brenda MONT, dostupna u Sport Vision prodavnicama, donosi savršeni spoj retro šarma, vrhunskog dizajna i praktič...
04.
Dec.
Novosti
Sport Vision otvara novu prodavnicu na Jahorini, u sklopu hotela Vučko, uz 20% popusta na ski opremu i lifestyle brendove od 9. do 15. decembra, nudeći bogat...
25.
Nov.
Novosti
Sport Vision otvara novu radnju u Doboj City Parku sa modernim ambijentom i raznovrsnom ponudom sportske opreme uz popuste do 40% na sav asortiman od 28.11. do ...
30.
Aug.
Novosti
Ovaj poseban događaj, koji okuplja djecu zaposlenih, ponovo je pokazao da Sport Vision nije samo lider u svijetu prodaje sportske opreme, već da je i kompani...
30.
Nov.
Novosti
Obraduj svoje najdraže i pruži im mogućnost izbora odjeće ili obuće baš po svojoj mjeri!
01.
Sep.
Novosti
Raspust se uskoro bliži kraju, a uskoro će zazvoniti i prvo zvono u novoj školskoj godini.
13.
Dec.
Novosti
Obraduj svoje najdraže i pruži im mogućnost izbora odjeće ili obuće baš po svojoj mjeri!
24.
Nov.
Novosti
Muške helanke ili kako ih popularno nazivaju meggings (male leggings) privlače veliku pažnju u svijetu mode.
28.
Oct.
Novosti
Jesen je idealno vrijeme za nove outdoor avanture,  a ove godine vrijeme je da se i vi otisnete na jednu od njih.
29.
Aug.
Novosti
Kids Day je okupio preko 100 mališana čiji su smijeh, graja i igra odjekivali kancelarijama.