DVA NAČINA PLAĆANJA

pouzećem i platnim karticama

BESPLATNA ISPORUKA

za sve porudžbine na teritoriji BiH.

POZOVITE NAS NA : 055/490-400

   

Novosti
14.04.2020.

SPORTISTI KAO ZAŠTITNA LICA VELIKIH BRENDOVA

Poznato je da veliki svjetski brendovi angažuju velike sportiste za svoje kampanje i zaštitna lica. Da li ste se ikada zapitali zašto je to tako i koje su benefiti koje brend ima od saradnji sa najpoznatijim sportistima? U nastavku vam dajemo odgovor kao i neka od najpoznatijih svjetskih imena koja imaju saradnju sa velikim brendovima.

Jedan od razloga je svakako taj da su sportisti najprikladniji za promociju određenih proizvoda, jer ostavljaju utisak da je njihov fizički izgled rezultat vježbanja u toj obući/odjeći. Međutim, najvažniji razlog jeste kapitalna marka, tj. vrijednost koju kompanija realizuje iz proizvoda prepoznatljivog imena.

Tako je LeBron James 2012. godine zaradio 15 miliona dolara od Nike-a, a Nike  je prodao potpisane LeBron patike za košarku u ukupnoj vrijednosti preko 100 miliona dolara,  samo u Sjedinjenim Državama. Isto tako, jednako je čuvena i popularna i Nike Basketball kolekcija sa potpisom i imenom slavnog košarkaša Kobe Bryanta.

Nike kao jedan od najpoznatijih brendova širom svijeta  sponzoriše najistaknutije sportiste. Da li ste znali da Nike godišnje ulože više od 6 milijardi dolara u sponzorstva i angažovanje sportista u marketinške svrhe? Napraviti listu sportista koje ovaj brend sponzoriše gotovo je nemoguće. Tu su sportisti iz cijelog svijeta i različitih sportova. Navodimo vam samo neke od njih: Cristiano Ronaldo, LeBron James, Neymar, Rafael Nadal, Tiger Woods, Blake Griffen, Rori Mcllori...  

Ništa drugačije nije ni kod ostalih brendova.

Za kolekcije, kao što su čuvene Nemeziz ili James Harden, adidas je angažovao neke od najboljih sportista na svijetu i iskoristio njihov nevjerovatan influens. Najbolji fudbaler na svijetu, Lionel Messi je ubjedljivo najvažniji u adidas redovima, jer sa njim kompanija ima potpisan doživotni ugovor u marketinškoj saradnji. Koliko je jaka njihova saradnja govori i činjenica da Messi-ev Twitter nalog uređuje adidas marketing tim. Pored Messija, navodimo vam i druge sportiste koje su zaštitna lica brenda: James Rodriguez, Mesut Ozil, Pogba, Dibala...

Reebok je bio partner sa nekim od najtalentovanijih svjetskih sportista i poznatih ličnosti, još 90-ih, kada su uspostavili saradnju sa golmanom Grega Normana i izbacili Greg Normand kolekciju.  Kroz godine Reebok je pokrenuo mnoge kampanje u kojima su učestvovali ne samo vrhunski sportisti, već i ikone muzike i filma. Neke od planetarno popularnih muzičkih zvijezda, sa kojima je Reebok imao saradnju su  50 Cent, Puff Daddy i mnogi drugi.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

15.
Sep.
2020.
Novosti
Započinjemo jesenju sezonu, sa novim Champion i Ellesse kombinacijama, koje možete nositi i u dnevnim i u večernjim varijantama. Uz kombinacije ova dva brend...
13.
Aug.
2020.
Novosti
„You Can’t Stop Us“ kampanja je koja će definitivno obilježiti 2020. godinu. Pogledajte zašto je baš ona oduševila cij...
06.
Aug.
2020.
Novosti
Kompanija Sport Vision uvijek je kroz dinamične strategije brzo reagovala na tržišne zahtjeve te imala profesionalni odnos prema potrošači...
string(0) ""
string(0) ""