pouzećem i platnim karticama

adidas RUNFALCON 2.0 TR su muške patike za trčanje u kojima ćete lagano prelaziti zacrtane kilometre ako ste na traci u teretani ili na stazi. Zahvaljujući posebno dizajniranom gumenom đonu koji odlično prianja, imate dodatnu stabilnost i pripremljeni ste za bilo koji teren - od ulice do neravnog terena. Gornjište je izrađeno od mješavine različitih materijala koji su prozračni i omogućavaju stalnu ventilaciju stopala. Ove patike su veoma udobne i lagane, fiksiraju stopalo u srednjem dijelu uz pomoć ojačanog gornjišta, donose savršenu podršku tokom treninga. Uživaćete u vrhunskoj udobnosti i stabilnosti u ovim patikama.
Specifikacija:
Muške patike za trčanje/trening
Središnji deo đona od EVA pjene
Pad srednjeg đona 10mm (peta 28.4mm, prsti 18.4mm)
Pertlanje
Mrežasto gornjište sa dijelovima od sintetičke kože
Gumeni đon
Boja: crna – black, silver met., crew navy
Šifra artikla: FZ3578
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Patike |
kategorije | Obuća |
Pol | Za muškarce |
Namjena | Trčanje |
Brend | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Veličina | EU veličina | Veličina u cm |
---|---|---|
7 | 40 2/3 | 25.5 |
6 | 39 1/3 | 24.5 |
6- | 40 | 25 |
7- | 41 2/3 | 26 |
8 | 42 | 26.5 |
8- | 42 2/3 | 27 |
9 | 43 1/3 | 27.5 |
9- | 44 | 28 |
10 | 44 2/3 | 28.5 |
10- | 45 1/3 | 29 |
11 | 46 | 29.5 |
11- | 46 2/3 | 30 |
12 | 47 1/3 | 30.5 |
12- | 48 | 31 |
13- | 49 1/3 | 32 |
adidas RUNFALCON 2.0 TR su muške patike za trčanje u kojima ćete lagano prelaziti zacrtane kilometre ako ste na traci u teretani ili na stazi. Zahvaljujući posebno dizajniranom gumenom đonu koji odlično prianja, imate dodatnu stabilnost i pripremljeni ste za bilo koji teren - od ulice do neravnog terena. Gornjište je izrađeno od mješavine različitih materijala koji su prozračni i omogućavaju stalnu ventilaciju stopala. Ove patike su veoma udobne i lagane, fiksiraju stopalo u srednjem dijelu uz pomoć ojačanog gornjišta, donose savršenu podršku tokom treninga. Uživaćete u vrhunskoj udobnosti i stabilnosti u ovim patikama.
Specifikacija:
Muške patike za trčanje/trening
Središnji deo đona od EVA pjene
Pad srednjeg đona 10mm (peta 28.4mm, prsti 18.4mm)
Pertlanje
Mrežasto gornjište sa dijelovima od sintetičke kože
Gumeni đon
Boja: crna – black, silver met., crew navy
Šifra artikla: FZ3578
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Patike |
kategorije | Obuća |
Pol | Za muškarce |
Namjena | Trčanje |
Brend | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Veličina | EU veličina | Veličina u cm |
---|---|---|
7 | 40 2/3 | 25.5 |
6 | 39 1/3 | 24.5 |
6- | 40 | 25 |
7- | 41 2/3 | 26 |
8 | 42 | 26.5 |
8- | 42 2/3 | 27 |
9 | 43 1/3 | 27.5 |
9- | 44 | 28 |
10 | 44 2/3 | 28.5 |
10- | 45 1/3 | 29 |
11 | 46 | 29.5 |
11- | 46 2/3 | 30 |
12 | 47 1/3 | 30.5 |
12- | 48 | 31 |
13- | 49 1/3 | 32 |
Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cijena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su dio naše ponude i ne podrazumijeva da su dostupni u svakom trenutku. Raspoloživost robe možete provjeriti pozivom Call Centra na 055/490-400
string(0) ""
string(0) ""
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcionisanje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke funkcije i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
Ovi kolačići obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem browseru, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Koristimo trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni” tickbox, što korisniku olakšava pristup kao registrovanom korisniku. Takođe, koristimo trajne kolačiće da bi bolje razumjeli navike korisnika, da možemo poboljšati web stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Kolačić koji se koristi je site_cookie_info i cuva se godinu dana.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetioci komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Sport Visionu omogućuju web analitiku, tj. analizu upotrebe naših stranica i mjerenje posjećenosti, koju Sport Vision provodi kako bi poboljšao kvalitet i sadržaj ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetilaca kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i potakli ga na interakciju, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.