DVA NAČINA PLAĆANJA

pouzećem i platnim karticama

BESPLATNA ISPORUKA

na teritoriji BIH za sve poružbine u vrijednosti preko 99 KM

POZOVITE NAS NA : 055/490-400

Pon-Pet od 9h - 18h i Sub od 9h - 15h

adidas Low Cut 3PP
Čarape
Šifra artikla:
(GE1382)
adidas

adidas Low Cut 3PP

Uživajte u treninzima ili proljetnim druženjima u novim Sport Vision modelima! Zanimljive kolekcije donose vrhunske modele patika, trenerki, dukserica, haljina i majica koji su nezaobilazni ove sezone.

Prethodna cijena
15,00 BAM
Važeća MP cijena
15,00 BAM
Važeća MP cijena
15,00 BAM
Ušteda: 0,00 BAM
Obavijesti me o sniženju
Veličine EU
Veličine
Veličine CM
  • KXL *
  • KXXL *
  • XS *
  • S *
  • M *
  • L *
  • XL *
  • 2XL *
  • 3XL *
Količina: 1 SET
2
1
Sačuvajte u listi želja
adidas NO-SHOW SOCKS 3 PAIRS su muške čarape za svakodnevno nošenje i treninge. Dolaze u pakovanju od tri para. Ove čarape donose cjelodnevnu udobnost i pružaju potporu stopalima tačno tamo gdje je potrebno tokom napornog treninga. Detaljnije

adidas NO-SHOW SOCKS 3 PAIRS su muške čarape za svakodnevno nošenje i treninge.

Dolaze u pakovanju od tri para.

Ove čarape donose cjelodnevnu udobnost i pružaju potporu stopalima tačno tamo gdje je potrebno tokom napornog treninga.

Tkanina bogata pamukom je mekana na dodir, ali pruža odlična kompresiona svojstva.

Neupadljivi adidas logo ističe sportski izgled.

Nisko sječeni profil je postao neizostavan dio svake odjevne kombinacije.

Specifikacija:

  • Muške čarape za trening
  • Pakovanje od tri para
  • Sastav: 72% pamuk, 26% poliester, 1% elastin, 1% najlon
  • Boja: bijela - white
  • Šifra artikla: GE1382
Karakteristika Vrijednost
Sastav 72% CO/26% PES/1% EL/1% PA
Kategorija Čarape
kategorije Oprema
Pol Unisex
Namjena Lifestyle
Brend adidas
Uzrast Za odrasle

adidas

Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.

Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.

adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

adidas NO-SHOW SOCKS 3 PAIRS su muške čarape za svakodnevno nošenje i treninge.

Dolaze u pakovanju od tri para.

Ove čarape donose cjelodnevnu udobnost i pružaju potporu stopalima tačno tamo gdje je potrebno tokom napornog treninga.

Tkanina bogata pamukom je mekana na dodir, ali pruža odlična kompresiona svojstva.

Neupadljivi adidas logo ističe sportski izgled.

Nisko sječeni profil je postao neizostavan dio svake odjevne kombinacije.

Specifikacija:

  • Muške čarape za trening
  • Pakovanje od tri para
  • Sastav: 72% pamuk, 26% poliester, 1% elastin, 1% najlon
  • Boja: bijela - white
  • Šifra artikla: GE1382
Karakteristika Vrijednost
Sastav 72% CO/26% PES/1% EL/1% PA
Kategorija Čarape
kategorije Oprema
Pol Unisex
Namjena Lifestyle
Brend adidas
Uzrast Za odrasle

adidas

Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.

Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.

adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Pomoć