pouzećem i platnim karticama

adidas TECHFIT 3/4 TIGHTS muške helanke za trening su napravljene za sve vas kojima je sport velika stavka u životu.
Ove helanke vam nude maksimalnu pokrivenost i podršku kada su vam one najpotrebnije.
AEROREADY tehnologija upija znoj sa vaše kože kako biste ostali suvi i fokusirani na svoj trening.
¾ dužina vam dozvoljava da ostanete rashlađeni i da svima pokažete svoje nove patike.
Obucite adidas TECHFIT 3/4 TIGHTS muške helanke za trening i pokažite svima koliko vam je važan sport u životu.
SPECIFIKACIJA:
AEROREADY tehnologija za upijanje znoja
Pojas sa lastišem
adidas logo na lijevoj nogavici
Sastav materijala: 88% reciklirani poliester, 12% elastin
Boja: bijela
Šifra artikla: GL9872
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Sastav | 88% REC.PES/12% EL |
Kategorija | Helanke |
kategorije | Tekstil |
Pol | Za muškarce |
Namjena | Trening |
Brend | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Veličina | EU veličina | Veličina u cm |
---|---|---|
5XLT | ||
XS | ||
S | ||
MT | ||
M | ||
L | ||
LT | ||
XLT | ||
XL | ||
2XL | ||
2XLT | ||
3XL | ||
3XLT | ||
4XL | ||
4XLT | ||
5XL |
adidas TECHFIT 3/4 TIGHTS muške helanke za trening su napravljene za sve vas kojima je sport velika stavka u životu.
Ove helanke vam nude maksimalnu pokrivenost i podršku kada su vam one najpotrebnije.
AEROREADY tehnologija upija znoj sa vaše kože kako biste ostali suvi i fokusirani na svoj trening.
¾ dužina vam dozvoljava da ostanete rashlađeni i da svima pokažete svoje nove patike.
Obucite adidas TECHFIT 3/4 TIGHTS muške helanke za trening i pokažite svima koliko vam je važan sport u životu.
SPECIFIKACIJA:
AEROREADY tehnologija za upijanje znoja
Pojas sa lastišem
adidas logo na lijevoj nogavici
Sastav materijala: 88% reciklirani poliester, 12% elastin
Boja: bijela
Šifra artikla: GL9872
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Sastav | 88% REC.PES/12% EL |
Kategorija | Helanke |
kategorije | Tekstil |
Pol | Za muškarce |
Namjena | Trening |
Brend | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Veličina | EU veličina | Veličina u cm |
---|---|---|
5XLT | ||
XS | ||
S | ||
MT | ||
M | ||
L | ||
LT | ||
XLT | ||
XL | ||
2XL | ||
2XLT | ||
3XL | ||
3XLT | ||
4XL | ||
4XLT | ||
5XL |
Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cijena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su dio naše ponude i ne podrazumijeva da su dostupni u svakom trenutku. Raspoloživost robe možete provjeriti pozivom Call Centra na 055/490-400
string(0) ""
string(0) ""
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcionisanje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke funkcije i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
Ovi kolačići obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem browseru, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Koristimo trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni” tickbox, što korisniku olakšava pristup kao registrovanom korisniku. Takođe, koristimo trajne kolačiće da bi bolje razumjeli navike korisnika, da možemo poboljšati web stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Kolačić koji se koristi je site_cookie_info i cuva se godinu dana.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetioci komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Sport Visionu omogućuju web analitiku, tj. analizu upotrebe naših stranica i mjerenje posjećenosti, koju Sport Vision provodi kako bi poboljšao kvalitet i sadržaj ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetilaca kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i potakli ga na interakciju, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.