DVA NAČINA PLAĆANJA

pouzećem i platnim karticama

POZOVITE NAS NA : 055/490-400

Pon-Pet od 9h - 18h i Sub od 9h - 15h

BESPLATNA ISPORUKA

na teritoriji BIH za sve poružbine u vrijednosti preko 99 KM

CLICK & COLLECT

Platite karticom online i preuzmite u prodavnici po vašem izboru  Pogledaj više

adidas HC ANKLE 3PP
adidas HC ANKLE 3PP
adidas HC ANKLE 3PP
adidas HC ANKLE 3PP
adidas HC ANKLE 3PP
adidas HC ANKLE 3PP
adidas HC ANKLE 3PP
adidas HC ANKLE 3PP
Čarape
Šifra artikla:
(GE6128)
adidas

adidas HC ANKLE 3PP

Prethodna cijena
15,00 BAM
Važeća MP cijena
12,00 BAM
Važeća MP cijena
12,00 BAM
Ušteda: 3,00 BAM
Obavijesti me o sniženju
Veličine EU
Veličine
Veličine CM
  • KXL *
  • KXXL *
  • XS *
  • S *
  • M *
  • L *
  • XL *
  • 2XL *
  • 3XL *
Količina: 1 SET
2
1
Sačuvajte u listi želja
Male stvari čine život ljepšim i jednostavnijim. Započnite svaki korak u udobnim adidas Half-Cushioned Ankle Socks 3 Pairs unisex čarapama. Rastegljiva pamučna konstrukcija napravljena je tako da obmotava stopalo i članak pružajući komfornu podršku. Detaljnije

Male stvari čine život ljepšim i jednostavnijim.

Započnite svaki korak u udobnim adidas Half-Cushioned Ankle Socks 3 Pairs unisex čarapama.

Rastegljiva pamučna konstrukcija napravljena je tako da obmotava stopalo i članak pružajući komfornu podršku.

Ove mekane čarape dolaze u pakovanju od tri para i savršene su za svakodnevno nošenje.

Specifikacija:

  • Unisex čarape; 3 para
  • Sastav: 79% pamuk, 18% poliester, 2% elastin, 1% najlon
  • Boja: crna
  • Šifra artikla: GE6128
Karakteristika Vrijednost
Sastav 79% CO/18% PES/2% EL/1% PA
Kategorija Čarape
kategorije Oprema
Pol Unisex
Namjena Lifestyle
Brend adidas
Uzrast Za odrasle

adidas

Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.

Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.

adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Male stvari čine život ljepšim i jednostavnijim.

Započnite svaki korak u udobnim adidas Half-Cushioned Ankle Socks 3 Pairs unisex čarapama.

Rastegljiva pamučna konstrukcija napravljena je tako da obmotava stopalo i članak pružajući komfornu podršku.

Ove mekane čarape dolaze u pakovanju od tri para i savršene su za svakodnevno nošenje.

Specifikacija:

  • Unisex čarape; 3 para
  • Sastav: 79% pamuk, 18% poliester, 2% elastin, 1% najlon
  • Boja: crna
  • Šifra artikla: GE6128
Karakteristika Vrijednost
Sastav 79% CO/18% PES/2% EL/1% PA
Kategorija Čarape
kategorije Oprema
Pol Unisex
Namjena Lifestyle
Brend adidas
Uzrast Za odrasle

adidas

Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.

Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.

adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
Pomoć